субота, 24. фебруар 2018.

Trenutni favoriti

Zdravoo svimaa.Nije me bilo proteklih nekoliko dana jer sam jednostavno želela da ovaj raspust iskoristim za odmor,te se nadam da mi ne zamerate.U ovom postu pokazaću vam koji su to proizvodi koje trenutno najviše volim i koristim.





U poslednje vreme veoma često se srećem sa poznatim naslovima norveškog pisca po imenu Ju Nesbe. Svi govore o njemu,a ja ne bih bila ja kada ovu knjigu ne bih kupila.Pročitaala sam je veoma brzo jer je zanimljiva i drži vam pažnju.Toplo preporučujem...




Što se tiče dezodoransa,stalno sam ih menjala ranije.Medjutim,poslednjih par meseci konstantno koristim ova dva i ne planiram da ih menjam.Pristupačni su,imate ih svuda kupiti.





Obožavam crne lakove,čak mogu reći i da su mi omiljeni.Ovaj ima malo gušću strukturu,ali sve u svemu preporučujem ga jer daje gel efekat i to bez UV lampe.



Nude karmini su nešto što jako volim i često kupujem.Ovaj Llumsov je u nijansi 03.Jako je kremast i jako sam zadovoljna generalno njme.








Sada prelazimo na negu kose.Ovo je kokosovo ulje isključivo za kosu i moj je favorit već duže vreme.A što se tiče Elseve šampona,sve pohvale.Namenjen je za osobe koje imaju masno teme a suve krajeve.






Iii poslednja stvar su ove naočare koje oboožavam.Neću vas smarati njima jer sve već vidite na slici..





To bi bilo sve za ovaj post.Nadam se da ste uživalii..Vidimo se uskoroo ;)

7 коментара:

Babyonlinedress

Ćaooo ljudi,danas za vas imam neku vrstu recenzije sajta  Babyonlinedress . Imaju zaista predivan izbor haljina svake vrste. Za svaku od na...