недеља, 25. март 2018.

Spring is the new winter

Ćaooos drugari.Nije me bilo dugo jer sam bila bolesna,ali se vraćam punom parom spremna za rad.Vreme se ovih dana poigrava sa našim živcima,te sam ja svojim outfitima rešila da prizovem lepše vreme.Moj favorit što se tiče azijskih sajtova,kao što već znate, jeste Zaful.Stvari stižu veoma dobro upakovane i to kroz nekih 10/15 dana.Do njihovog sajta možete doći klikom da ovaj link
















Outfit no 1
Majica -Link 
Farmerke - H&M
Starke-Converse
Jakna - No branded
Naočare - Stradivarius













Outfit no 2:
Teksas jakna - Bros jeans
Kombinezon - Link
Patike - Adidas

Sve u svemu jedva čekam leto tj toplije vreme kako bih ove stvari mogla da nosim.Sve u svemu Zaful je opet pokazao da je odličan sajt i svima ga preporučujem od sveg srca!

4 коментара:

  1. OMG, LOVELY OUTFITS!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2018/01/jak-spedzic-ferie_31.html

    ОдговориИзбриши
  2. Lovely t-shirt dear friend!

    Have a nice day :)

    ОдговориИзбриши
  3. Love the romper! I like your blog, thanks for your comment in mine!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  4. Trebate li hitan kredit?

    Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

    * Osobni kredit
    * Hipotekarni kredit
    * Ulaganje
    * Automobilski kredit

    Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

    Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Babyonlinedress

Ćaooo ljudi,danas za vas imam neku vrstu recenzije sajta  Babyonlinedress . Imaju zaista predivan izbor haljina svake vrste. Za svaku od na...