петак, 9. фебруар 2018.

Zaful wishlist



Zdravoooo ljudiii,šta radite?Ja sam u današnjem postu odlučila da vam predstavim wishlistu sa Zafula,jednog od mog omiljenog online shopa.Ovo je mešavina i zimskih i letnjih stvari,jer prosto nisam mogla da se odlučim samo za jedno.Njihov sajt možete videti ovde.


Boat Neck Loose Sweater

Prva stvar je ovaj preeeesladak dzemper u mojoj omiljenoj boji.Nije previše debeo pa ga možete nositi i kada je prelazno vreme.Možete ga videti ovde


Striped Ruffle Criss Cross Back Mini Dress

Ovu mini lepršavu haljinicu u bebi plavoj boji možete videti ovde



Open Front Tunic Coat

Ovaj sivi mantil možete pogledati ovde ukoliko vam se sviđa


Flouncy Cut Out Prom Dress

Ako vam je potrebna nešto svečanija haljina možete pogledati ovu



Skinny Choker Long Sleeve BodysuitPatch Pockets A-line Corduroy Skirt
Ovu bordo majicu rado bih ukombinovala sa ovom crnom suknjom.Savršena su kombinacija!



Snap-button Wide Leg Jumpsuit

Ovo je nešto sasvim drugačije od onoga što ja inače nosim,zato mi se jako jako dopada. Link


Plunging Neck Tassels Striped Romper

Kombinezoni su nešto što mi se u poslednje vreme veoma sviđa.Ovaj možete nositi i na nekim svečanijim prilikama. Link



Strappy Block Heel Sandals

A sada malo obućeeee.Cipele stvarno obožavam,a konkretno ove bih nosila na neku lepršavu haljinu.



Chain Faux Leather Double Side Crossbody Bag

A za ovu torbicu ću samo reći da je preeeedivna


Alloy Metal Star Hoop EarringsCrown Ring Set

Što se nakita tiče izdvojila bih ovo prstenje i minđuše



Da li vam se dopada moj izbor stvari sa Zafula?Jeste li nekad naručivali sa ovog sajta?Ako jeste kakva su vaša iskustva?Pišite mi u komentarima... <3

24 коментара:

  1. Super izbor! Ova roza torbica mi je divna!

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. OMG loved the post :)
    I follow you back ehhe
    kiisses <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt <3

    ОдговориИзбриши
  3. I Loved your choises,
    I follow you. <3
    www.umachavenadeamor.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  4. Loved wishlist!

    Bjokas :*
    https://blogpapodeesmalte.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing and inspiration post!! Have a nice day!

    voguetheresa.blogspot.cz

    ОдговориИзбриши
  6. Love your choices ;)

    https://mundodablue.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  7. Diivan post!
    Ako mozes ostavi komentar na novom postu o izletu u Split --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2018/02/split-novalja.html

    ОдговориИзбриши
  8. Great wishlist Dear! I love those accessories :)

    Thank you for your visit and a comment and of course I invite you to come back again ;)
    would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know on my blog, and ill follow you back ;)
    Greetings,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Trebate li hitan kredit?

    Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

    * Osobni kredit
    * Hipotekarni kredit
    * Ulaganje
    * Automobilski kredit

    Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

    Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Babyonlinedress

Ćaooo ljudi,danas za vas imam neku vrstu recenzije sajta  Babyonlinedress . Imaju zaista predivan izbor haljina svake vrste. Za svaku od na...